Этот заказ уже выполнен на сервисе Автор24
На нашем сайте вы можете заказать учебную работу напрямую у любого из 72000 авторов, не переплачивая агентствам и другим посредникам. Ниже приведен пример уже выполненной работы нашими авторами!
Узнать цену на свою работу

“Social Media as Marketing tool for E-Health solutions promotion”

Номер заказа
413843
Создан
1 сентября 2017
Выполнен
8 сентября 2017
Стоимость работы
2240
Не получается сделать. Надо срочно сделать дипломную работу по языкам (переводам). Есть буквально 7 дней. Тема работы «“Social Media as Marketing tool for E-Health solutions promotion” ».
Всего было
12 предложений
Заказчик выбрал автора
Этот заказ уже выполнен на сервисе Автор24
На нашем сайте вы можете заказать учебную работу напрямую у любого из 72000 авторов, не переплачивая агентствам и другим посредникам. Ниже приведен пример уже выполненной работы нашими авторами!
Узнать цену на свою Дипломную работу
Или вы можете купить эту работу...
Страниц: 57
Оригинальность: Неизвестно
2240
Не подошла
данная работа?
Вы можете заказать учебную работу
на любую интересующую вас тему
Заказать новую работу

The present study has several important limitations which must be taking into account when interpreting the findings.
First, the sample included only 20 e-health organizations. The qualitative data obtained in the research is insufficient to make generalizations for the whole industry and to perform statistical analyses which could be used to study correlations between variables and impact of various moderating factors. Further researches can focus on broadening the scope of analysis and possible influence of mediating factors on social media activity. Among the most promising moderating factors are:
firm’s size;
type of organization;
regional presence;
business profile, i.e. types of e-health products and their importance for перу company’s business.
The second limitation is the focu Показать все
New social media providing tools for various forms of online communication and interaction have rapidly changed social life and business environment. For customers, social media provide access to information on products from various sources, opportunities to share their opinions and experiences thus affecting purchasing decisions of other people, and to directly communicate with companies throughout the world. For organizations, social media provide opportunities for fast dissemination of information, receiving feedback and monitoring market situation. As social media become more and more widespread, its significance for marketers increases enormously. In Europe, almost half of the population are active social media users and their share is constantly growing (Kemp, 2016).
In this situati Показать все
Table of figures 3
List of tables 4
List of abbreviations 5
1. Introduction 6
1.1 Problem Formulation 6
1.2 Objectives of the Study 7
2. E-Health solutions: An Industry Overview 8
2.1. Definitions of E-Health 8
2.2 E-Health Technologies 9
2.3 E-Health Advantages and Barriers 11
2.4 E-Health Policy and Regulatory Framework in EU 14
2.5 Global and European E-Health Markets: Size, Segmentation, Key trends 16
3. Social Media Marketing of E-Health Solutions 18
3.1 Social Media as a Tool for Marketing Promotion 18
3.2 Social Media Channels 20
3.3 Social Media Marketing of E-Health Solutions: A Literature Review 23
4. The Study of Social Media Use in E-Health Solution Promotion 25
4.1 Overview of the Study 25
4.2 Method 26
4.3 Results: Quantitative Analysis 27
4.4 Results: Case studies 36
5. Disc Показать все
Abu-Khousa, E., Mohamed, N., and Al-Jaroodi, J. (2012). E-Health cloud: Opportunities and Challenges. Future Internet, 4, pp. 621-645.
Anderson, J.G. (2007). Social, ethical and legal barriers to E-health. International Journal of Medical Informatics, 76, pp.480-483.
Antheunis, M.L., Tates, K., and Nieboer, T.E. (2013). Patients’ and health professionals’ use of social media in healthcare: Motives, barriers and expectations. Patient Education and Counseling, 92, pp.426-431.
Ball, M.J. and Lillis, J. (2001). E-health: Transforming the physician/patient relationship. International Journal of Medical Informatics, 61, pp.1-10.
Bazzani, M. et al. (2012). Enabling the IoT paradigm in e-health solutions through the VIRTUS middleware. In: 2012 IEEE 11th International Conference on Trust, Security Показать все
Virtual worlds and virtual games provide technological basis for telepresence and allow users to directly interact and communicate with each other and with the environment is a simulated 3D space. Although virtual world applications such as Second Life offer new and promising opportunities for both marketing and internal management (Kaplan and Haenlein, 2010), it is still used infrequently. It can be concluded that the current technological market provides many new channels for communication, including customers’ peer-to-peer communications which can be targeted by the marketing activities. The multitude and diversity of existing social media make it crucial to choose appropriate strategies and tactics which can succeed in particular industry such as e-health.3.3 Social Media Marketing of Показать все
Автор24 - это фриланс-биржа. Все работы, представленные на сайте, загружены нашими пользователями, которые согласились с правилами размещения работ на ресурсе и обладают всеми необходимыми авторскими правами на данные работы. Скачивая работу вы соглашаетесь с тем что она не будет выдана за свою, а будет использована исключительно как пример или первоисточник с обязательной ссылкой на авторство работы. Если вы правообладатель и считаете что данная работа здесь размещена без вашего разрешения - пожалуйста, заполните форму и мы обязательно удалим ее с сайта. Заполнить форму
Оценим бесплатно
за 10 минут
Эта работа вам не подошла?
У наших авторов вы можете заказать любую учебную работу от 200 руб.
Оформите заказ и авторы начнут откликаться уже через 10 минут!
Заказать дипломную работу
Другие работы по этому предмету
Перевод научных терминов с английского на русский язык
Дипломная работа, Языки (переводы)
Стоимость 2240 руб.
Прагматическая адаптация переводов в публицистических текстах
Дипломная работа, Языки (переводы)
Стоимость 500 руб.
Особенности выражения категории вежливости во французском и русском языках
Дипломная работа, Языки (переводы)
Стоимость 2240 руб.
Игровые особенности газетных заголовков
Дипломная работа, Языки (переводы)
Стоимость 3300 руб.
Эмоциональный концепт
Дипломная работа, Языки (переводы)
Стоимость 2240 руб.
The role of contrast in forming syntactic structures
Дипломная работа, Языки (переводы)
Стоимость 2800 руб.
Варианты и диалекты английского языка
Дипломная работа, Языки (переводы)
Стоимость 3100 руб.
Логистическая терминология в английском и русском языках
Дипломная работа, Языки (переводы)
Стоимость 2800 руб.
Инновационные технологии на уроках английского языка.
Дипломная работа, Языки (переводы)
Стоимость 5200 руб.
Develop a strategic project for the modernization of logistics infrastructure elements for increasing technical reliability.
Дипломная работа, Языки (переводы)
Стоимость 2800 руб.