Этот заказ уже выполнен на сервисе Автор24
На нашем сайте вы можете заказать учебную работу напрямую у любого из 45000 авторов, не переплачивая агентствам и другим посредникам. Ниже приведен пример уже выполненной работы нашими авторами!

Marketing management

Номер заказа
20 июня 2013
23 июня 2013
Стоимость работы
Проблема по языкам (переводам). Срочно закажу курсовую работу по языкам (переводам). Есть буквально 3 дня. Тема работы «Marketing management ».
Всего было
15 предложений
Заказчик выбрал автора
Или вы можете купить эту работу...
Страниц: 16
Оригинальность: Неизвестно
Не подошла
данная работа?
Вы можете заказать учебную работу
на любую интересующую вас тему
Заказать новую работу

Marketing management
Nokian Tyres

Weighing Up The Past To Improve The Future
Given the constraints on marketing expenditure brought about by a global economic slowdown, you have been asked by the Marketing Director to critically analyse the processes that were applied to a marketing activity which has been fully implemented in the last twelve months. The aim of this review is to evaluate what contributed to the effectiveness, success or failure of the activity. This information will be used to make an assessment of performance management, and supporting systems and procedures, within the marketing department, in order to drive improvements for future marketing activities.
It is recognised that individuals taking this assignment come from a variety of backgrounds. The nature of this assess Показать все
Price changes of the brand impacts the sales negatively. This effect can be captured through modeling the price in MMM. The model provides the price elasticity of the brand which tells us the percentage change in the sales for each percentage change in price. Using this, the marketing manager can evaluate the impact of a price change decision.
For the element of distribution, we can know how the volume will move by changing distribution efforts or, in other words, by each percentage shift in the width or the depth of distribution. This can be identified specifically for each channel and even for each kind of outlet for off-take sales. In view of these insights, the distribution efforts can be prioritized for each channel or store-type to get the maximum out of the s Показать все
Оценим бесплатно
за 10 минут
Эта работа вам не подошла?
У наших авторов вы можете заказать любую учебную работу от 200 руб.
Оформите заказ и авторы начнут откликаться уже через 10 минут!
Заказать курсовую работу